Гаврищук Таїсія Чех Олександра

Єдиний шлях, що веде до знань,- це діяльність. Б. Шоу.

Під таким гаслом в 11 класі 4 листопада 2019 року відбувся захист проєктів з електродинаміки. Навчальний проєкт – це один із сучасних методів навчання. Головна його цінність – здійснення самостійної роботи. Робота над проєктом сприяє глибокому закріпленню здобутих знань, формує ключові та предметні компетентності, сприяє розвитку логічного мислення, ініціативи, комунікативних навичок, виховує цікавість до дослідницької діяльності, розкриває індивідуальність кожної дитини.

Учні математичної групи для проєктів обрали теми  фізичного спрямування. Найбільш цікавими виявилися такі напрацювання:

Гаврищук Т. – Майстер-клас «Джерела електричного живлення із підручних засобів. Характеристики цих джерел».

Гайдай Л. – “Аргументи і факти, які свідчать про необхідність знати базові поняття й закони електродинаміки для медиків, ІТ-фахівців”.

Савчук В. – “Гіпотези про природу кульової блискавки”.

Олейніченко П. – “Четвертий агрегатний стан речовини та його особливості”.

Чех О. – “Міжнародний день жінок і дівчат у науці: історія виникнення”.

Ті учні, які навчаються в хіміко-біологічній групі працювали над темами, що пов’язані з хімією та біологією: “Електрика у світі тварин” (Кузніцова А.), “Використання магнітних полів у медицині” (Кашицин Д.), “Дія електричного струму на організм людини” (Гуменюк Д.), “Вплив електричного струму на швидкість фотосинтезу”.

Також були представлені проєкти, що дали змогу повторити основні правила техніки безпеки: Цап В. – “Причини ураження електричним струмом. Засоби захисту від ураження електричним струмом.”