IMG_20180606_121008«Від зацікавлення – через здивування – до захоплення і пізнання», - саме під таким девізом Ярмульська Іванна Володимирівна провела 5 червня 2018 року в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти»  тренінгове заняття на тему «Використання інтернет-ресурсів як засобу стимулювання навчальної діяльності на уроках літератури» для слухачів курсів підвищення фахової кваліфікації  вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури.

Під час тренінгу було проаналізовано доцільність використання сервісів, які можуть бути використані у навчальному процесі. Іванна Володимирівна продемонструвала віртуальні вправи та сервіси, розміщені на її персональному блозі та поділилася алгоритмом їх створення та використання.

Значне зацікавлення учасники тренінгу виявили працюючи з інтелектуальними картами, створеними за допомогою сервісу Сoggle. Слухачі курсів змогли на власному досвіді переконатися як легко можна розробити ментальну карту та за її допомогою провести уроки різних типів. Зокрема до уваги присутніх були представлені фрагменти уроків за творчістю Мілорада Павича «Скляний равлик», Юрія Винничука «Місце для дракона».  При аналізі  ментальної карти «Срібна доба російської поезії» кожен учасник зміг особисто долучитися до роботи та переконатися у перевагах цього сервісу на практиці.

Не менш цікавою виявилася робота із сервісами, що дають можливість проводити на уроці опитування та вікторини – LearningApps, Kahoot, Plikers. Учасники тренінгу із захопленням відповідали на питання, використовуючи мобільний телефон із відповідними додатками як пульт для відповідей, та активно працювали з QR-кодами.

Активно пройшла робота з віртуальною дошкою Рadlet та мультимедійним плакатом Thinglink, за допомогою яких Іванна Володимирівна пропонувала проводити вивчення творчості Рея Бредбері, Річарда Баха та інших авторів.

Учасники тренінгу підсумували, що знання інформаційних технологій розширює сферу освітніх можливостей для учнів та вчителів, підвищує мотивацію до навчання, допомагає встигати за прогресом та відповідати критеріям учителя нового покоління.